zaterdag 13 april 2013

Ik hou van Holland & haken



Nu ik helemaal besmet ben met het haak- virus kom ik steeds leuke boeken en kleurige wol en katoen tegen en zoektochten op internet is helemaal gevaarlijk voor mijn virus.
Veel te veel leuke grappige en leerzame boeken probeer daar maar eens een keuze te maken maar dit boekje wat de titel Ik hou van Holland & haken draagt kwam ik tegen toen ik opzoek was naar een nieuwe rijstkoker.

Het boekje is net een paar dagen uit en alleen de voorkant is al grappig en de inhoud helemaal, wat denk je van een gehaakte rookworst (misschien wel een Hemaworst) of van die vrolijke gele gehaakte boeren klompjes aan je sleutelbos ze komen allemaal voorbij met duidelijke patroontjes en beschrijvingen.

Zelfs bekende Nederlanders kan je haken André Hazes, Maxima, Koningin Beatrix, en de toekomstige koning Willem Alexander kan je allemaal uit een bolletje katoen in huis halen.
Het boekje is grappig geïllustreerd en zeer kleurrijk, een plezier om in te kijken en door te bladeren.

Is dit een boekje voor beginners? Ik vind van niet, enig haakervaring is voor deze oer-Hollandse creaties wel nodig ondanks de aanwezige uitleg van de basis. 
Dit grappige Hollandse boekje kost €12,95 en is o.a verkrijgbaar bij bol.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...