dinsdag 23 april 2013

Knal-bloemen


Eindelijk begin ik een beetje op gang te komen en daarom ben ik gelijk aan een project begonnen.
En omdat mijn nieuwe huisje wel een paar fleurige kussens kan gebruiken en omdat er op dit moment overal knal kleur-wol en katoen te koop is ben ik de markt opgegaan en mijzelf een paar bolletjes cadeau gedaan.

Ik ben er wel achter gekomen dat mijn kennis in 30 tal jaren erg was weggezakt op het gebied van haken en zover mijn herinnering kan reiken heb ik nog nooit in de rondte gehaakt dus laat staan bloemen gehaakt, daar zit je dan met je bolletjes en een heel project in je hoofd.
Na gespeurd te hebben op internet en het boekje bloemen haken te hebben aangeschaft heb ik eerst van een oud restje wol dit patroon uitgeprobeerd en na heel veel uithalen en een paar woorden wat niet voor herhaling vatbaar is,is er toch een bloem uitgekomen.

Eindelijk kon ik mijn nieuwe bolletjes gebruiken waarvoor ze bedoeld waren "voor de bloemen" en ik heb het mijzelf gelijk moeilijk gemaakt door verschillende kleuren te gebruiken wat de bloem een stukje leuker maakt en tot mijn volle verbazing is het resultaat toch aardig tot goed te noemen.

Er moeten nog een paar gecreƫerd worden en alle hecht draadjes moeten ook nog weggewerkt worden maar het begin is er en het eind resultaat wordt zeker vertoond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...