zaterdag 19 oktober 2013

Voor de donkere dagen

Je ziet ze heel erg veel vooral bij Xenos van die witgekalkte kandelaars voor in een zogenaamde brocante inrichting wat ik heel leuk vind alleen weer net niet in mijn huisje.
Zo liep ik door Xenos en de verkoopster haalde een beschadigde witgekalkte kandelaar uit het schap en ik vroeg aan de verkoopster mag ik deze kopen voor een zacht prijsje. In eerste instantie keek ze me een beetje raar aan en zei nog "hij is wel beschadigd hoor!" Ik zei dat ik het geen probleem vond omdat ik hem toch ging bewerken.

Ik mocht hem mee nemen voor een paar euro's zeker wel voor minder dan de helft van de verkoopprijs ik blij en Xenos is er af.:-)

Ik heb deze kandelaar bewerkt met decopagepapier, hotfixsteentjes en een stukje bolletjesband en natuurlijk als haakverslaafde mag er een gehaakt randje niet ontbreken versierd met hotfixsteentjes.
Laat de donkere dagen nu maar komen !




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...