zaterdag 18 januari 2014

Het gaat niet zoals het moet gaan.


Het gaat zoals het gaat luidt een gezegde en zo is het eigenlijk ook en ik heb het weer mogen ondervinden mijn werkbakkie die jaren zijn trouwe dienst heeft bewezen is ingestort, ten dode opgegeven. Hij heeft mij gewaarschuwd elke keer keurig een melding maak een backup maar zo eigenwijs als ik ben dacht: "Het loopt niet zo`n vaart" hij laat mij niet in de steek. En nu....weet ik beter!

Hij heeft mij wel in de steek gelaten en al mijn verzameling foto`s voor mijn blog tja..die staat op zijn eigenwijze harde schijf en hij laat ook nog een lege plek achter op mijn tafel die gelijk ingepikt is door mijn oude (ver)harige kat terwijl hij heel goed weet dat dat niet mag! Ik heb even geen zin om hem van de tafel af te zetten dan krijg ik gelijk weer de pest in als ik de lege plek op tafel weer zie.

Om de dag maar een beetje goed te maken dacht ik verder aan mijn project te haken en wat blijkt er is een foutje in het patroon geslopen en .......je raad het al precies in het begin, er zit niets anders op dan 50 toeren uit te halen terwijl mijn kat de lege plek nog steeds lekker bezet hou trek ik mijn haakwerk met volle overgave uit om weer met volle moed (nou lieg ik gelukkig zit er geen geluid bij deze blog) te beginnen.

Ondertussen heb ik mijn noodlaptop uit zijn warme tas gehaald en aangesloten zodat ik ieder geval op internet kan en de achterstallige updates binnen kan halen. Nu is deze vriend niet één van de snelste in zijn soort zodat ik twee dingen tegelijk kan doen zoals het opnieuw opzetten van mijn project dit noemen ze toch van een nood een deugd maken?

Ondertussen zijn de updates binnen zijn we anderhalf uur verder en de eerste toeren van mijn haakproject zijn gehaakt de kat is ondertussen verhuisd naar de grond en ik schuif mijn laptop op de plaats waar mijn werkbakkie heeft gestaan met de gedachte het gaat niet altijd zoals het moet gaan........

(Eergisteren heeft deze geschiedenis plaats gevonden.)

 

4 opmerkingen:

  1. O wat een schrik moet dat geweest zijn. Hopelijk kun je nog wat terug vinden. Balen dat dan ook nog je haakwerk niet klopt. Het zit je ook echt niet mee. Hopelijk komt het snel weer goed.succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja kan me voorstellen dat je baalt, en als dan ook je haakwerk niet klopt, dan denk je echt het is weer zo een dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik geloof direct dat het goed was dat er geen geluid bij dit blog zit... Wat een rotdag voor jou!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee.... Dat klinkt allemaal NIET fijn!! Ik hoop dat er nog wat van die eigenwijze hatdd schijf gered kan worden... En ondertussen dan maar flink geduld hebben met je laptop.
    Maar wat enorm balrn van die 50 (!) toeren haakwerk zeg!! Ik zou mr geloof ik wel heel hard achter mn oren krabben over de vraag of ik dat dan nog uit zou gaan halen of lekker laten zitten. (Ik gok dat laatste) heel veel succes met het opnieuw doorgaan! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...